reklama

Zlízať šľahačkové prasiatka a sedemhlavých drakov

...útržky

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Vtedydávno. Keď si mi ako mnoho iných veci nevedel vysvetliť prečo je strom živý.Nie ako živý tvor, ale jednoducho živý. Tak vtedy to asi celé začalo.

Objalasom kmeň stromu, pritisla svoje ucho k jeho kmeňu a počúvala akodýcha. Boli sme mladší a počúvali ako dýchajú stromy.

Častosa nám čudovali prečo žmurkáme na Slnko. Iba my sme to vedeli. Chceli sme hopresvedčiť aby nikdy neprestalo svietiť, aby sa nestriedalo s Mesiacom.Verili sme, že iba MY máme schopnosť prehovoriť ho.

Malasom takú bielu sukňu. Sedela som v nej bosá na tráve a písala si dodenníka. Toho, čo si nikdy nemohol vidieť :). Nastrašil si ma a ja somperom rozryla 3 strany ako veľmi som sa zľakla. Až na ceste domov si sapriznal, že si ma pozoroval už dlhšie a videl ako tancujem. V tejbielej sukni...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chcelisme byť divoké kone. Chceli sme mať veľkú hrivu, štyri nohy a veľmi rýchlocválať. Moje dlhé vlasy sa tej hrive miestami podobali. Asi preto si ich takčasto hladil...

U tvojejbabky na záhrade bolo skvelo. Ale samozrejme, nie len záhrada bola skvelá :D.Tam však bola natiahnutá hojdacia sieť. Sieť medzi dvomi orechovníkmi do ktorejsme sa ledva obaja vtesnali. Pozorovali sme oblohu. Chceli sme zlízať všetkyšľahačkové prasiatka a sedemhlavých drakov a byť strašne tuční.Smiali sme sa. Veľmi. Stále sme sa z tej hojdačky prekotili.

Nikdysi ma nenechal smiať samotnú. Smial si sa z môjho smiechu a jaz tvojho. Pointa vždy potom niekam utiekla.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Bolsi tak blízko, že si mi často dýchal na krk. Dýchaj ako dýchal! Ty si priamňuchal a mňa to veľmi šteklilo. Vedel si to a mám pocit, že právepreto si to robil...

A vtedykeď sme voňali rána? Každé malo inú vôňu. Rýchlo som sa ponáhľalaz postele aby som ovoňala ráno. Ty si sa len smial :D. Ale napokon smeskonštatovali, že na vôňu letných a zimných rán nemá žiaden kvet... snáďiba ľalia :).

Jetoho veľa, čo by sa dalo ešte povedať. Mne už akosi došli slová.

Vždytu budem, iba ty vieš kde ma nájdeš... :)

mťfeeestr

:-)

... fy...

Hudba: Dido – See You When You´re 40

Kristína Križanová

Kristína Križanová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Baba milujúca Lásku, jej Maťka :-*, pár skvelých ľudí, vôňu čerstvých ľalií, premýšľania, úsmevu, tanca a ... troch bodiek :))... Zoznam autorových rubrík:  Stálo vo výhľadeObjektívom subjektívnePrehovorilo...

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu